VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK
Megrendelés menete
Az oldalunkon a vásárláshoz regisztráció nem szükséges. A megvásárolni kívánt termék mellett
található ,,Kosárba” gombra történő kattintással jelöli ki a terméket. Amennyiben több terméket
kíván vásárolni, úgy minden egyes terméknél a ,,Kosárba” gombra történő kattintással tudja a
terméket kijelölni.
A ,,Kosár” gombra kattintva tekintheti meg a megrendelt termékeket és a fizetendő összeget. A
vásárlást a ,,Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja. itt adhatja meg a szállítási,
számlázási és egyéb adatokat. A megjelenő összegző képernyőn láthatja a rendelése összköltségét,
ellenőrizheti a kiválasztott szállítási módot és igény esetén módosíthatja azt. Ugyanezen oldalon
módosíthatja vagy törölheti kosara tartalmát illetve javíthatja, módosíthatja a bevitt adatokat,
amennyiben azt szükségesnek látja. Az adatmódosításhoz visszalépés nem szükséges. Ezt követően a
,,Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.
Elállás joga és rendelés lemondása
A vásárló a csomag kézhezvételét vagy a termék átvételét követő 14 munkanapon belül – indoklás
nélkül – figyelembe véve a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. §-át – elállhat a vásárlástól, amennyiben
a rendelését nem átvételi ponton vette át. Az elállás jogát az alábbi nyilatkozat kitöltésével
gyakorolhatja. A sértetlen terméke(ke)t a megrendelő adataival feltüntetve, - eredeti vagy
számlamásolattal – saját költségén küldje vissza címünkre ( R- Agrikol Kft., 7634 Pécs, Rácvárosi út
14). A termék(ek) vételárát illetve a szállítási költség összegét – a visszaküldött csomag kézhezvételét
követően – 10 munkanapon belül átutalással visszafizetjük Önnek. Kérjük, hogy az átutaláshoz adja
meg a szükséges adatokat. A vásárlót az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő
költségeken felül egyéb költség nem terheli. Kizárólag bontatlan szállítói csomagolásban lévő
terméket lehet visszaküldeni. Sérült, kopott, kihajtott, eltávolított védőfóliás terméket nem tudunk
visszavenni. Utánvéttel nem tudunk terméket visszavenni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek
a vásárlót terhelik.
Kizárólag sérülésmentes, új terméket értékesítünk. kérjük, hogy a kiszállításkor csak sérülésmentes
csomagolású terméket vegyen át.
Amennyiben egy beszerzés alatt álló terméket szeretne lemondani, azt kérjük, ügyfélszolgálatunknak
jelezze. Ha a rendelés lemondása még a kiszállítás megkezdését jelző ,,Rendelését átadtuk a
futárszolgálatnak” tárgyú e-mail kézhezvétele előtt történik, akkor a vásárlót semmilyen
költségviselés nem terheli.
Panaszkezelés:
A vásárlói panaszok esetén az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk. Panaszát, kérjük írásban
közölje velünk. Ezt megteheti e-mailben, postai úton vagy pedig a ,,Panaszkönyv” (Vásárlók könyve)
használatával, melyet alábbi címünkön talál. Panaszát minden esetben kivizsgáljuk, és írásban, a
bejelentést követő 5 munkanapon belül megválaszoljuk.
Panaszok bejelentésére használható ügyfélszolgálati elérhetőségeink:
Levelezési cím: R-Agrikol Kft., 7634 Pécs, Rácvárosi út 14.
E-mail: info@agrikol.hu
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése esetén
illetékes hivatal, melyhez fordulhat:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Postacím: 1428 Budapest, PF: 20.
Tel: (1)459-48-00, fax: 1/210-46-77
Vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek
eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala esetén illetékes Békéltető Testület:
Budapesti Békéltető Testület
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.